Rindu

kerinduan terhadap ziarah ke kg orang asli semakin membuak-buak. namun perancangan untuk ziarah x jadi atas sebab beberapa faktor, antaranya faktor kewangan, kerana apabila menyebut tentang tiket (belon) ia menyebabkan aku terpaksa mengeluarkan jumlah yang besar, jadi kewanagn aku terpaksa dicatur sebaik mungkin bagi menglakkan kelaparan di hujung bulan, hu3(eleh, mcam biase makan megi masa belajar dulu)

namun, perancangan telah ditukar dengan menziarahi atukku di kuantan sekaligus beriftar dengan adikku,insyAllah(jap lagi nak bertolak ke kuantan la)..dan aku merancang untuk bjalan-jalan dengan akhi shukri pada petang ahad jika berkesempatan..walaupun telah diganti dengan 2 perancangan yang menarik, tetap xdapat mengubati kerinduan terhadap kg org asli..pepun sbg hamba-Nya kita mesti sentiasa bersyukur dan pasti ada hikmah menanti kelak..

abe..amek..kenun2 eng..salam sejahtera ku doakan buat kalian semua..

eng itu saya kata org Boh
keh itu saya kata org Lepih
yek itu saya kata org kg Husin
agok senging itu jangan malu
cak rayak itu makan besar

p/S : puisi yang ntah pa pe, hu3(boleh dikira puisi ke tu???Apakah??)

No comments:

Post a Comment