kejutan

bermula hari sabtu hingga ke hari ini, pelbagai kejutan yang aku terima

1) malam itu aku diganggu dengan satau 'makhluk' sekitar jam 1 pagi hingga 4 pagi..pelbagai andaian muncul, dari 'jin' hinggalah 'ular' tapi hakikatnya kedua2 nya bukan..hanya Allah Yang Maha Mengetahui..Allahuakbar

2) ahad tengahari,sorang kawan datang umah aku tiba2 dan terus bagitau 'jom kita makan'. oleh sebab aku xsiap lagi, aku suruh dia tgu 5 minit..

3) ahad petang, aku difahamkan aku diterima untuk kursus induksi kali ini bermula 16-27hb ogos, macam2 yang perlu disediakan dengan secepat mungkin..chaiyok2

hari ni, kelam kabut nak beli tiket..sampai sekarang xdapat2 lagi, online busy..camtula jadinyer..pasti da hikmah disebaliknya..

wassalam

p/s: dah lama aku xbuat entri bergambar, hu3

No comments:

Post a Comment