1 comment:

  1. kamek setuju dgn isu ustaz kualiti tu..
    hurm...zaman skrg ni mmg susah nak cari ustaz yg berkualiti..
    harap ilmu penuh di dada ttpi tidak di amalkan dgn sepenuhnya dan sempurna..padahal ustaz tu tahu apa yg dilakukannya adlah satu kesilapan ttpi knpa masih diulangi lagi kesilapan itu..
    even ustaz adalah manusia biasa seperti aku, tetapi kenapa ustaz tidak cuba untuk memperbaiki kesilapan itu dan bukan untuk mengulanginya...
    di sudut pemerhatianku, ustaz n ustazah juga tidak terlepas dr persoalan cinta..ape yg aku maksudkan ini bukanlah cinta dengan ALLAH...tetapi cinta sesama manusia..Malah, yg lebih teruk apabila ada ustaz yg tega mempermainkan perasaan wanita.di manakah letaknya nilai hati seorang wanita di mata seorang ustaz yg seegitu..aku bukanlah nak mereka cerita tetapi perihal ini terjadi pd org disekelilingku....
    dan...
    aku juga naik hairan...
    apabila aku menyaksikan ustaz keluar berdua2an dgn wanita..
    malangnye..bkn sekali dua..tapi berkali2..apekah ustaz itu tidak terfikir pandangan org lain terhadap tindakanya yang boleh menimbulkan fitnah dan pelbagai prasangka buruk??????????
    sesungguhnya aku tidak dapat merungkaikan jwpn sebenar di sebalik kejadian yg ku saksikan ini..
    mgkin insan yg bergelar USTAZ dpt merungkaikan segala persoalan aku ini..
    Wassalam..

    ReplyDelete