NIK

Malam semalam sewaktu sedang menonton berita,tiba-tiba berita mengutarakan pasal banjir di sabah, terus teringat kat member aku yang sorang ni, NIK ..... namanya, dia mengajar kat smk tenom sabah..terus aku mencapai telefon bimbitku dan membuat satu panggilan...

Assalamualaikum..
Waalaikumsalam..

em, panggilan berjawab nampaknya..lalu aku cuba mengenakan dia dengan mengatakan bahawa anak aku ada masalah kat sekolah dia(aku xkahwin lagi, mane nak ada anak)..tapi dia dapat mengecam suara aku walaupun dah hampir setahun kami x berhubung...

lalu kami bertukar2 cerita, sempat juga mengimbas kembali kenangan2lampau, keluarlah cerita kami di kg leryar dan kg susu..adik2 baru yang menggantikan pimpinan baru..cerita pasal sahabat2 lama dan sebagainya, agak lama jugakla kami bertukar cerita..Alhamdulillah seronok dapat mengeratkan kembali ukhwah di kalangan kami,

Ukhwah fillah lestari selamanya....

No comments:

Post a Comment