kisah aku

em minggu peperiksaan akhir baru bermula, minggu nila syudent berubah jadi baik, mane yang suke lapek2 dah jadi malas nak lepak, mane yang suka tido cuba lawan mengantuk dan bersengkang mata, mana yang suka beraktiviti, masa2 camni segala aktiviti atau program yang dirancang akan ditunda dulu...

Suatu ketika aku dikampus gombak..

minggu ni minggu exam ,jadi aku kena baca buku, so setiap masa yang ada aku manfaatkan sebaik mungkin..nasib baik paper work tuk IPTA(islamic practical teaching for aborigines) dan siap dan dah submit kat STAD (Student Affairs Dept)..so minggu ni tumpu study je..tido punh dalam kul 2 atau 3 pagi, bangun tetap kul enam pagi,hehe..pas solat,mandi n makn roti, aku siap-siap nak g library..nila tempat aku selalu study

kalau study kat bilik, aku memang nampak bantal n katil je..tak jadi study tapi jadi stado(study+tido)..

bila abis exam, terasa hilang beban..tapi hamabtan program menjadikan aku li9ncah kembali..segala persiapan hendak dilakukan..apa yang dirancang mesti dijalankan..meeting malam2 kat bangunan HS..

em pe yang aku merepek ni, hu3..korang baca jela ek..

No comments:

Post a Comment