Kekawan

Alhamdulillah, pagi tadi aku berkesempatan pegi uiam walaupun badan tak berapa nak sihat, aku g bilil us nazrul affendi, kat situ aku jumpa ustaz alan, pas borak2 kami pegi makn kat kafe ali, tak lama kemudian syah pulak datang ngan adik dia..seronok aku dapat jumpa diorang, kalau leh nak duk lama2 kat bilik apen tapi masa terhad, bila alan nak balik, aku minta dia hantar aku ke tangga besar, aku nak g booth comrade..

sampai je kat booth aku nampak adik-adik junior, ada yg aku kenal cam irah n farah, yang board baru memang xkenal tapi akan kenal pasni insyAllah...

seronok sangat aku dapat jumpa diorang sume, hepi sesangat, menjadikn aku mengimbau kenangan belajar di sini..kenapa aku suka sgt jumpa diorang? sebab diorang member yang sporting dan tak suka cakap belakang, bila ada maslah kami akan bertemu muka dan bincang sampai masalah tu selesai..teringat kata-kata abg zul, klau ada masalah jangan mengata orang dari belakang, itu akan menambah dosa, jadi bertemu muka dan selesaikan masalah tersebut...

2malam lepas, mok ana arrange dinner tuk kami, so dlm kul 8 lebih, muncullah sebuah kancil yang dah lama aku tak nampak dihadapan umahku, dalam kancil tersebut ada mok ana, bro zul yg dah dapat lesen(tahniah) dan amajad yg tido ngan lena..maka bertolaklah kami menuju ke uia nak amik ja'a n tikah(member gaduh aku,he3), then akmi pun g lah tempat yang di tuju, samapai sana cuku n hairul dh sampai, then iqbal lak tiba, so malam tu kami makan la sampai kenyng. thanks to cuki sb sponsor mlm tu, pasni suruh irah lak sponsor, he3...

tahun depan tikah dah nak kawin, hu3 dah kurang sorang member gaduh sengal aku, tapi malam tu aku xdapat nak gaduh sengal dengan tikah sb tahun depan dia nak dimiliki oleh orang, so xnak kcau lebih2, hu3tahu depan gak cuki cam nak kawin, tapi harap2nyer dia masih leh handle pengembaraan kami orang ke sana sini especialy kembara raya..iqbal, jgn tgu lama2, ada yg menanti tu(irah cakap kat aku la)...

sharul..hang bila lg nak kawin, melibas dah la kuat, hasil xkan xdapat2, he3...

he3..seronok gak ada blog ni, kadang2 leh merepek yang bukan2, pasni mungkin aku akan cari gaduh sengal ngan kak engku lak, wahaha...kak engku, wait and see aaaaaa....

No comments:

Post a Comment