Terkini????

Assalamualaikum..

Ceritera kali ini bermula dengan kisah 2 minggu lepas..

2minggu lepas : masa ini aku agak bizi dalm menyiapkn soalan2 Ujian Akhir@Ujian Penilaian Berterusan..aku diminta untuk menyiapkan 40 soalan, format soalan : pilihan jawapan ( A B C D )..lepas siap 40 soalan, aku kene susun soalan, ikut topik yg di ajar, bermula dengan soalan berkaitan tajwid dan berakhir ngan soalan topik : ibadah-ibadah khusus..lepas susun soalan, kene bagi Ketua Kursus semak, Alhamdulillah xbanyak perubahan yg mesti dilakukan..edit semula dan hantar soalan ke Unit Peperiksaan untuk dicetak..

Minggu lepas : aku kena amik soalan yg telah dicetak dari Unit Peperiksaan dan bawa balik ke pejabat sendiri, soalan2ni mesti disusun dan di stapler, ha time ni aku ngan Us Rahman yang buat sama2..pastu kena bahagi2kan soalan dan masukkan dalam sampul khas, kemudian ditampal ngan selotep khas..pastu simpan kat bilik kebal (macam la kebal sgt blik tu)..

bila tiba hari peperiksaan ( Rabu ), pagi tu aku bahagi2kan sampul2 tersebut kepada pengawas2 peperiksaan... tepat jam 2 ptg, peperiksaan subjek aku pun bermula...kul 3 petang tamat..masa ni aku jadi Ketua Dewan sb rmai pelajar yg exam dalam dewan tu..

pastu tibala masa menyemak kertas2 jawapan yg diberikan..macam2 jawapan yg aku terima..hadooiii laaa...lain yg diajar, lain yg dijawab..tapi takpe, tugas menyemak tetap diteruskan dengan telus.. =)

Minggu ni : ha minggu ni aku bizi tuk siapkan markah PB pelajar2 aku, ni bukan pe, sb pelajar nak cek markah la kiranya...tapi makah Ujian Akhir aku xleh tunjukkan sb itu rhsia aku dan PKS,hehehe..pelajar2 hanya leh tgk markah kuiz,amali,tugasan,pembentangan dan yang sepatutnya..

No comments:

Post a Comment