5 tahun yang lepas.. alangkah baiknya kalau aku menganl dia 5 tahun yang lepas..alangkah baiknya kalau aku mengikut nasihat ibuku 5 tahun yang lepas..alangkah baiknya kalau aku mula ta'aruf dengannya 5 tahun yang lepas..hakikatnya masa tak dapat di undur..kata Imam Al-Ghazali :yang paling jauh itu adalah masa lalu"

mengenali dirimu membuat aku terasa bahagia walaupun seketika..kiranya engkau mengetahui lubuk hati ini..alangkah baiknya..

berbakti kepada ibubapa menjadi kewajipan seorang anak. aku telah berusaha untuk membahagiakn kedua ibubapaku tetapi adakah mereka bahagia? adakah telah cukup pengorbanan yang kulakukan? adakah setimpal dengan jasa mereka?

IBU..maafkan diri ini andai selalu menbuat khilaf dalm tingkahlaku..Ku pohon agar engkau selalu mendoakan anakmu ini..
ABAH..ketahuilah sesugguhnya engkaulah yang aling aku hormati didunia ini..Kata-katamu adalh nasihat..engkaulah wali..moga engkau akan terus membimbing diri ini dalm menjalni kehidupan sebagai seorang Khalifah..

Salam Pejuangan..

No comments:

Post a Comment